Οδηγίες!!!

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Δίψα για Ζωή

Δίψα για Ζωή



Ρούφαγα τις τελευταίες μέρες της ζωής μου
σαν διψασμένο χώμα για νερό
σκούπιζα τα λίγα δάκρυα των ματιών μου
κι’ έκλαιγα βουβά απ’ τον καημό
--------------------
Και με το βλέμμα το θολό τον ήλιο αγκάλιαζα
μα χορτασμό δεν είχε η δίψα για ζωή
 μ’ όνειρα όμορφα για χρόνια μελλοντικά αγάλιαζα
τι κρίμα όμως θα φύγω από τη γη.
----------------------------
Τη σκέψη γύριζα στο παρελθόν , στα περασμένα
μα ήταν τόσο λίγα   και ξεχασμένα.
Ζωή που  πέρασες και πότε με προσπέρασες,
 πόσο  πικρά με γέλασες.
-------------------------
Όλα γυρίζουν γρήγορα απ’ τα μικρά μου χρόνια
στάθηκα λίγο πιό πολύ σε σένα αγαπημένη
που μούδειξες σε χρόνια δύσκολα συμπόνια
τότε που η  ζωή μου ήταν πονεμένη.
-------------------
Τα χείλη μου σαλέψανε και γέλασαν, μα λίγο πικραμένα
ίσως για σένα αγάπη μου ,μα ίσως και για μένα,
δεν ξέρω τι να πω, μου τέλειωσε ο χρόνος

 αβάσταχτος της μοναξιάς ο πόνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου